3 juni 2017

Hoopers

Wekelijks Hooperen we er lekker op los! We kijken er altijd naar uit. Soms gaat het héél goed en soms bakken we er wat minder van. Mijn voeten wijzen de verkeerde kant op, ik gebruik een verkeerde aanwijs arm, of ik draai te snel of te langzaam weg. Ook heeft Utah soms te veel afleiding en andere beloningsvoertjes van de andere baasjes op de loer. Maar als dat zo is, gebruik ik nu een balletje voor de focus, dat doet meestal wonderen. Er komt nog heel wat bij kijken om het goed te doen en dat maakt het zo leuk! Deze les gaat, zonder balletje, toch best heel goed en Norbert is ook mee, met filmcamera, leuk! We starten met wat korte techniek oefeningen en daarna worden de parcourtjes meer uitgebreid en komt er wat meer afstand in. Als allerlaatste beloning dan toch een keer de bal, ik had hem natuurlijk wel bij me en dat was Utah echt niet ontgaan!

Tip: Het filmpje helemaal kijken, dan zie je ook wat er niet helemaal goed ging.... :-)

Spets Utah Hoopers training 24 05 2017 from Liannevo on Vimeo.

0 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive